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Vieux 05/02/2020, 15h57  
louay
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louay has a brilliant futurelouay has a brilliant futurelouay has a brilliant futurelouay has a brilliant futurelouay has a brilliant futurelouay has a brilliant futurelouay has a brilliant futurelouay has a brilliant futurelouay has a brilliant futurelouay has a brilliant futurelouay has a brilliant future
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Envoyé par progdebutant Voir le message
salut l'ami

alors tu as pris l'abonnement ?
salut finalement j'ai pas pris l'abonnement, en plus il faut contacter Bosch pour commander la nouvelle interface. Voila l'autre mail qu'ils m'ont envoyé.

Please note that our diagnostics tool is CLIP, provided by BOSCH.
The software is name also CLIP, with monthly updated, via DVD or ON LINE (software only works with the tool clip)
For buying tool and software clip please contact clip.support@bosch-automotive.com . In order to have access to any information in NewDialogys Infotech (including reprogramming modules), it is necessary that you buy an access.



Best regards,

Support Infotech

---------- Post added at 16h57 ---------- Previous post was at 16h52 ----------

En résumé il faut payer pour
- le clip interface bosch + logiciel
- Abonnement annuel Module de programmation + module de codage auto
-licence payante pour un an seulement
-Token à chaque utilisation

A moins de faire que du Renault c'est pas intéressant
louay est déconnecté   Réponse avec citation
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jah83 (05/02/2020), MecaTech (05/08/2021), progdebutant (05/02/2020), wapsss (29/06/2025)