![]() |
audi Q5 année 2009 [RÉSOLU ]
3 pièce(s) jointe(s)
Meilleurs voeux à tousencore
J'ai une audi Q5 année 2009 avec boite à vitesse défectueuse . j'ai deux électrovanes endomagé à l'interieur . L'orsque j'enclenche la marche arriere le "R" clignote au tableau et la voiture reste immobile Avec ma LUNCH j'ai obtenu les defauts suivants: 1 02Transmission Electronics vin:VWAUKF68R0AA020982 VW/Audi part number:8R0927156C ASAM/ODX fileID: EV_TCMDL501 ASAM/ODX file version : A02010 Hardware part number : 0B5927156E Hardware version :H03 System descriptionOB5 20TFSIRdw soft version 0015 fazit identification (manufacture location search): TFK-030 FAZIT identification (manufacture date) 20/06/2009 soft module versio :0015 FAULTS CODES fault:08028 description: (2,0,1f,5c) causesassives/abiogenesis descent 08940 (2,0,22,ec) ]ABS[ Fault code 01315 / description :gearbox control unit/ cause:connector ]Engine[ P157700:rigth engine mount solenoide valve -N145 circuit open je joind aussi les photos du block hydraulique et des électrovanes défectueux Votre aide me serai tres apprecié merci encore Joe |
01315 - Transmission Control Module
01315 - Transmission Control Module: No Communications Possible Causes * CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Transmission Control Module faulty * Fault(s) stored in Transmission Control Module Possible Solutions * Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Transmission Control Module * Check Measuring Value Blocks (MVB) o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status 01315 - Transmission Control Module: Check DTC Memory Possible Causes * Fault(s) stored in Transmission Control Module Possible Solutions * Check Transmission Control Module for Fault Codes Special Notes * Transmission Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality |
thanks for your contribution Formator2
In my Q5 , i have two damage solenoide .i'm triying to get another one to chant it .kindly find this component in your environment ; or all good hydraulic bloc . Any good proposal are wellecome Thanks and regards |
Cher membre de Tlemcen-electronic
je suis à la recherche du block hydraulique de la Q5 ou de deux électrovanes modele presenté sur cette photo ou me joindre au +237 7305 2736 Joe |
probleme solutionné en changeant le bloc hydraulique
|
Fuseau horaire GMT +1. Il est actuellement 09h16. |