![]() |
I m using win7 64, may be it is problem ?
|
Citation:
yes, you need register, you can follow these steps of the nice jeremy72's tutorial => http://www.tlemcen-electronic.com/fo...ad.php?t=71402 Check the prerequistes, you can use DDT2000_tester.exe int the exe directory https://img15.hostingpics.net/pics/140008fjkfkjsf19.jpg Yes, ddt2000 will work without any issue on Windows 7 x86 or x64 But of course you need a derelek probe to use this software. Regards. |
Citation:
I dont have Derelek, I thought it would work with kkl cable, I can use only old versions of ddt2000( like as v2.3..) without problem. I wanted to use an english version and donwloade v2.6 and v2.9 but then I get then each time this error : xmlnews.parseError=tme system cannot locate the resourse specified I will try an old version ( cracked) with your new Database.. do some know what is the ****** price of Derelek cable ? renolink does works also with ddt2000? Merci:yo: |
bonsoir à monsieur profrenault vam écrit en privé pour le mot de passe des archives en attente de réponse merci
|
I still do not understand.
Is it because I am a starter member just after I joined? |
Citation:
|
Bonsoir merci pour votre aide, on dirait qu'en France ce sont les mêmes personnes qu'en Roumanie j'ai fait ce compte sur votre forum car je pensais que vous étiez plus correct car mes Roumains remercient encore une fois pour votre aide et je vous souhaite de joyeuses fêtes personnes
|
Bonjour
petite question a quel niveau est on un membre confirmé car j'ai envoyé une demande de MP a profrenault mais pas de réponse |
Citation:
Envoyé de mon SM-G531F en utilisant Tapatalk |
Oui j'avoue c'est pas faut avec les fêtes ça freine un peu
|
merci
bravo monsieur you are the best
|
bonsoir et merci monsieur profrenault
|
Merci pour le partage l ami
:-) |
Citation:
|
[QUOTE=
Merci a lui et a MrRorry .. je met un mot de passe pour le fichier afin d’évité Mr X...(car même lui ne possède pas cette mise a jour ) Mot de pass en MP après Thx et Rep[/QUOTE] Merci beaucoup pour votre files. |
Fuseau horaire GMT +1. Il est actuellement 20h51. |